System kolejkowy

Print Drukuj

W Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie wdrożony zostal system kolejkowy, którego celem jest usprawnienie obsługi klientów i uporządkowanie kolejek do:

  • Rejestracji osób bezrobotnych - godziny pobierania biletów od 7.45 do wyczerpania numerków lub maksymalnie do godziny 14.00
  • Obsługi osób zarejestrowanych w MUP (w tym wydawanie zaświadczeń) -  godziny pobierania biletów od 7.45 do 15.00
  • Obsługi osób w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (w tym zgłaszanie do ubezpieczenia członków rodziny i wydawanie zaświadczeń dot. ubezpieczenia)
  • Referatu Oferowania Pracy - godziny pobierania biletów od 7.45 do 15.00
  • Referatu Poradnictwa Zawodowego - godziny pobierania biletów od 7:45 do 15:00

W ostatni piątek każdego miesiąca obsługa klientów odbywa się w godzinach od 7:45 do 14:00

Bilety można pobierać z dyspensera znajdującego się na parterze (obok tablic z ofertami pracy).

Kolejność obsługi osób bezrobotnych odbywa się według wywoływanych numerków na dane stanowisko, zgodnie z wykazem stanowisk uruchomionych w tych pokojach.
 

Numer pokoju Zakres obsługi Numery stanowisk
106 - 108

Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy

 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
108 Ubezpieczenia zdrowotne - obsługa osób w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  51, 52
105 Referat Świadczeń - Zaświadczenia  9, 10
  Wizyta u pośrednika pracy - obsługa zgodnie z podziałem literowym
13 nazwiska z przedziału A - Fre 16, 17, 18
12 nazwiska z przedziału Fro - Kor 19, 20, 21, 22
11 nazwiska z przedziału Kos - Mak 32, 33
3 nazwiska z przedziału Mal - Ps 38, 39, 40, 41
4 nazwiska z przedziału Pt - Tch 35, 36, 37
5 nazwiska z przedziału Te - Ż 23, 24, 25
  Wizyta u doradcy zawodowego - obsługa zgodnie z przedziałem literowym
2 nazwiska z przedziału A - K 42, 43, 44, 45
10 nazwiska z przedziału L - Ż 26, 27, 28, 29, 30


Zasady postępowania:

Po przybyciu do Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie należy pobrać w holu na parterze bilet z dyspensera (automatu biletowego) poprzez dotknięcie pola z opisem załatwianej w danym dniu sprawy.
Następnie należy udać się pod właściwy pokój i czekać na wywołanie numeru znajdującego się na bilecie (numer zostaje wyświetlony również na tablicy informacyjnej nad drzwiami danego pokoju). Pobrany bilet należy okazać pracownikowi przed obsługą.

W razie jakichkolwiek pytań związanych z obsługą systemu kolejkowego prosimy kierować się do Informacji (pokój nr 1 - przy wejściu).

Ten sam numer może być wywołany tylko dwukrotnie. W przypadku niezgłoszenia się do obsługi po dwukrotnym wywołaniu właściciel biletu z danym numerem musi udać się na parter i pobrać ponownie nowy bilet z dyspensera.
Informacje o publikacji dokumentu